om att springa rakt in i sig själv och sedan fortsätta springa

 
och om att dela på en timme med
honom och få alla
bitar att falla på plats samtidigt som 
hela världen faller isär när
han berättigar min själ och jag
nästan ramlar baklänges av en reflektion som 
en morgon stod framför mig som en
välbekant vägg 
 
och jag sprang rakt in i mina egna känslor när jag träffade honom
och jag speglade mig i ett vatten som
skvätte mig i ansiktet och det väckte så många
starka känslor i mig men de rann bara
ut som 
utspillt morgonkaffe på ett dammigt kökssgolv en
måndagsmorgon när man
redan är försenad till
jobbet och det kändes som att bli
kär eller bara som att
komma lite mer till
liv 
 
men vad är egentligen skillnaden
och
spelar den
någon
roll?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0