om sex och svar och om det egentligen är någon jävla skillnad

 
och jag vill bara skratta
när vi har sex och du
tror att jag släppt
in dig när det i själva
verket är såhär jag håller
distansen och jag vill bara
gråta
när jag berättar och du tror att jag är 
öppen fast jag egentligen bara
stänger för att
slippa besvara frågan och
ibland vill jag bara skrika,
högt och starkt och
länge för att du
tror att du kommit mig närmre när jag
i stället flyttat mig längre bort,
 
 
jag kommer,
och du kommer men
går alltd igen varför
försvinner du alltid igen Natalie
och mitt hjärta går i
tusen bitar mot en
frusen februariasfalt när han frågar för det
finns de som aldrig
nöjer sig med ett nej de som
ser och känner och man
vet det aldrig förrän det är försent
och jag hatar dem så att
håret på armarna reser sig och blir till små
luftballonger som lämnar jordens yta och 
älskar dem uppifrån en knivskarp
himmel så att blodet i venerna
börjar koka och jag går 
hem
min kväll är förstörd
du
har förstört mig och 
jag
är alla bakfyllor och halvtomma vinglas jag inte ens minns när jag vaknar.
 
 
 Fuck you.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0