om februaridagar

 
och nattfika i sängen, lunch på Kaffeverket, projekterande med K (som också knäppt några av bilderna), långa dagar på jobbet, en helg med mamma + mormor & morfar i Norrköping, lördagar och måndagar och kärlek och sorg och
sömnlöshet och sovmorgnar och snö som faller och snö som smälter,  
om mardrömmar och verklighet och om substantiv och verb,
om adjektiv och timmar i telefon som inte riktigt räcker till om
påfyllda kaffekoppar som blir till urdruckna kaffekoppar, eftermiddagar på Ofvandahls och om
någon jag trodde var en vän men som vände sig om när jag behövde henne som mest, om
onödig saknad efter någon som bor långt bort och som
ändå ligger med någon annan och om drömmar och listor inför en
framtid jag låtsas att jag planerar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fint med bilder på knäppta kragar och mormor!

Svar: Tack rara du! :)
Natalie Tell

2014-02-26 @ 16:36:11
URL: http://dreamsof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0