om lite av ett år

 
2013 topp 7;
  • K gör, lite mer på riktigt, entré i mitt liv
  • jag börjar ett bokprojekt (snart färdigt),
  • läser den här boken,
  • hittar ännu fler element i den här låten,
  • röker blåa cameler i fönstret hos J och känner hoppet komma tillbaka,
  • går på den här spelningen, med den här underbara personen,
  • säger ifrån, vänder mig om och går.
 
annat;
 
spenderade tid med favorittöser på caféer, köksgolv, hallgolv, nattklubbar, mjuka mattor och i soffor
 
 
gick på den här konserten med J&S och började grina pga överstimulans och något slags system overload
 
 
åt väldigt många måltider i min säng och saknade ofta salt, pappa, sällskap och ord mellan tuggorna
 
  
läste Harry Potter. igen. och fick mitt namn tryckt i den här boken.
 
 
var i Göteborg med J, J & K, fyllde 23, åt franskt och blev ännu räddare för döden
 
 
skrev, skrev och skrev. och skrev. och. skrev. 
 
 
åt många sleepoverfrukostar
 
  
jobbade på ett bokprojekt och kände blodet pumpa i takt med bokstäver och tangenter
 
 
planerade och gjorde listor men följde sällan upp
 
 
åkte till Paris och åkte sedan dit igen
 
 
spenderade långa dagar på bibliotek bland paragrafer och betygspress, fick jobb på Migrationsverkets rättsenhet och undrade om det var såhär det kändes att vara vuxen.
 
 
profiterade på Starbucks nyöppning i Sthlm och fördjupade min kärlek till wifi.
  
 

Kommentarer
Postat av: Karin

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2014-01-02 @ 23:58:45
URL: http://radarmagazine.se/karinwahlberg
Postat av: Hanna

Åh, vad väldans fint du skriver! Verkligen vackra ord och välvalds kombinationer.

Svar: Nämen tack, var rart sagt! Stor kram på dig!
Natalie Tell

2014-02-03 @ 19:57:57
URL: http://hoshanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0